Skit

Skulle träna efter VFU:n idag. När jag bytt om så inser jag att jag har mina skor på Midgård! skit. Imorgon blir det maratongympa före hänget i alla fall. Det känns konstigt att träna så lite som jag gjort de senaste dagarna. Lite jobbigt, för energin åker ned i skoskaften direkt. Men skorna är ju borta, så det är väl snarare i strumorna energin dimper.

Hur som haver laddar jag inför lördagens maskerad och överväger att inte gå på workshopen med dramagruppen på söndag. Kan vara rätt sliten och vill inte gå upp för tidigt eller infinna mig och dra ned gruppen...

Det finns lite annat som är skit för tillfället också. Fan. Orkar inte. Har i alla fall tagit tag i en sak som gjorde mig arg och irriterad. Orkar inte med att ta tag i andra saker heller. Kasnke för att jag inte tränat?

Fick fin respons av hendledaren idag. Det värmde verkligen! Jag kanske kan bli en hyffsad lärare ändå... om någon vill anställa mig.

Optimistisk jag är! Fan, ne nu ska jag sluta sprida negativitet i syberrymden som ett elakt virus. Du som läser detta kan bli infekterad. Jag kommer tillbaka när vårjackan kommer fram eller sole ler lite varmare mot mig.

Kommentarer
Postat av: Martin

Tjäna Annika. Jo jag tycker ju om långa förfester, men vi vet ju inte riktigt än när huvudfesten drar igång! Men är jag påträngande om jag kommer kring 3?

Postat av: Annika

Hehe, absolut inte! Det blir jättebra om du kommer då! Vi ska väl laga mat och så tills Joppi kommer och så får vi tid att studera Babsans sminkning och planera lite och så :) Det är bara att komma!

2008-04-08 @ 20:42:42
URL: http://annikki.blogg.se
Postat av: Sarah

Tulle plutte dig, å kram å klapp på lilla mjuka kinden.

2008-04-09 @ 08:04:20
URL: http://blogg.aftonbladet.se/17309

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback