Stressigt, pirrigt, darrigt, virrigt

Det är lite plottrigt i mitt liv nu. Mycket grjejer på gång. En massa roliga saker! (och skrämmande/pirriga/oroliga).

Pratar med Mickis var och varannan dag nu. Vi är som tretton igen och fnittrar, skvallrar och planerar. Eller vi pratar om samma sak hela tiden egentligen: Hur underbart det är att snart få träffas! Jag är totaltförälskad i den tjejen.

Till veckan blir det megahårt arbete, med läsning av pjäser och urval av scener, förberedelse för simulering och flera lektioner som även ska hållas med mina underbara elever. Jag gillar alla elever jag träffat på denna skola. Två av dessa: Emma och Malin ska jag spela en scen med på kulturnatta. Måste öva repliker! 

Var och sprang och körde styrke imorse. Har bytt ut mycket av gympan mot löpning och vikter, men på måndag börjar en hårdare period! Då är det fysgympa, järngympa och längre löpturer och tyngre styrka. Jag känner att jag orkar mycket mer nu, så då ska jag passa på att testa vad jag går för. Det är toppen att ha träningsdagboken som håller koll på hur jag fördelar träningen och visar hur jag sprider ut passen under veckan.

På ett tag kommer Martin så blir det fina förberedelser inför kvällen där eliten samlas :) En samling av många av mina favoriter! Ska lägga mig och ta en liten vila innan så jag orkar med min krävande roll på maskeraden!

Kommentarer
Postat av: Micke

Voi herra vad kul att du också trivs i livet, men det finns ju en sak du saknar, som fler av oss saknar; Twin Peaks. Men jag ringer i veckan!

Postat av: Ida

Åh, vad jag längtar efter att se er ikväll gumman! Ni kommer ju vara så läckra :) Jag håller på att locka mitt hår nu. Jisses vad det tar tid! ;D

2008-04-12 @ 14:10:15
URL: http://ididoodi.blogg.se
Postat av: Annika

Micke: Ja ring gärna, men jag kan inte garanter att det finns tid... jag kanske får göra en Elin här och hoppa av tror jag...

Ida: Ja, fin blev du! ska lägga ut bilder idag :)

2008-04-13 @ 10:13:26
URL: http://annikki.blogg.se
Postat av: Micke

Hahahaha! Du tror vi släpper dig? Vi är som en sekt vettu...

2008-04-13 @ 10:29:34
URL: http://killerbob.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback