Frisk luft är döden!

Jag klär mig rätt bra i den senaste surtantkappan men idag har den mjuknat upp lite. Har fått sådan julefrid och stämning. Massormassor av pyssel har det blivit, men jag vågar inte skriva något för alla fina som ska få del av det jag ägnat kvällarna åt läser detta så att... det blir hemligheter.

Idag var jag och Carolina på adventsgudstjänst och sedan gick vi på julmarknaden vid Gammlia. Det var riktigt mysigt och jag köpte:
Björksaft
Rökt renstek
Kaffekarameller
Ost
En stickad grön blombrosch

När jag skulle hem halkade jag. Mina stackars ben är ju inte vana att gå i två timmar och halkan ute är brutal. Tjong i backen. Ont. Nu har jag även ont i huvudet av flera timmars frisk luft som överbelastat mitt system med syre.

Kommentarer
Postat av: Micke

Kära vän, du måste lära dig andas med små andetag, som jag. Ungefär var tionde minut drar jag in luft.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback