Det känns bra!

Vilken toppenhelg det har varit!

Gårdagens föreställning var mycket bra. Elin och Stefan skulle inte ha gått i pausen, för den tog sig i andra akt, men men. Mysigt och lyxigt att sitta i publiken.

Hela lägenheten är fin och luktar gott, och nu är utväxten fixad också, så jag känner mig mycket fräschare :)

För ett tag sedan kom jag hem från Johanna och Martin nyss efter en god middag och efterrätt. Ida och Jens var också med. Vi laddade för maskerad och hann ta igen lite tid som vi inte haft på länge länge.

Imorgon blir det tentaskrivande, träning och kanske Twin Peaks? ÄR lite nyfiken på fortsättningen måste jag medge.

Hittade fina akvarellmålningar som jag gjorde när jag var 16 (2002) och nu är jag supertaggad att ta upp det målandet igen. Ska måla en skiss som jag gjorde förra veckan och se om det sitter i sig eller inte. Hoppas jag kommer ihåg hur det funkar med färgerna och att jag kan hantera penseln. De andra alsterna vill jag rama in och hänga upp någonstans.

Kommentarer
Postat av: Micke

Imorgon måste det bli av! Ni kommer vilja se fortsättningen... jag går och lurar på om vi inte skulle kunna ha en twin peaks-dag på söndag eller nåt med mat, snask och en massa kaffe...

Postat av: Frida

Nu har jag skaffat kort, så ring när du vill ha träningssällskap =)

2008-02-25 @ 17:57:40
URL: http://frilin.blogg.se
Postat av: Annika

Oh! det vore superkul! Det tycker jag vi kan göra ^^,

2008-02-25 @ 18:06:35
URL: http://annikki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback