Annikadagen

Idag har det varit en riktig Annikadag. Jag och Sarah var och körde afro imorse. Vart helt slut och efter det bubblade jag, badade ångbastu och vanlig bastu. Inpackning i håret och hela köret. Mycket varmt och skönt.

När jag kom hem åt jag lunch och tvättade alla handdukar, badlakan, kläder, sängkläder, täcke, underkläder, gympaskor, matta mm. Jag städade, damsög, skurade, dammtorkade och ställde iordning heeela lägenheten. Det är såå fint!

Nu har jag ätit tacos med tända ljus framför en av mina favosritfilmer: "I döda poeters sällskap". Grät som vanligt i slutet på filmen, för jag är en sån där blödig en. Ska ta mig ett glas vin och bara njuta av kvällen! Mysa med kissarna, läsa på Narniaserien och kolla på teve.

En riktigt underbar Annikadag. Det är verkligen skönt att ha allt rent tills skolan börjar på måndag också! Nu kan jag slappna av ordentligt!

Imorgon ska jag och Sarah träna igen :D

Kommentarer
Postat av: Sarah

Den där Sarah och du verkar vara ena riktiga fanatiker. Tänk vad snygga de kommer att bli!

Postat av: Annika

Hehe, det är vi väl redan? ;P

2008-01-22 @ 15:24:10
URL: http://annikki.blogg.se
Postat av: Micke

Men uppdatera nu'rå nångång...

2008-01-22 @ 20:04:01
URL: http://killerbob.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback