Dramafeber

Ojoj så jag skriver på min tenta och läser i böcker. Varifrån är allt detta nyfunna engagemang kommet? Jag tycker det är roligt och inbillar mig att det blir bra, men på något sätt så suddar jag ungefär två av tre bokstäver jag skriver så det blir aldrig klart! Jag har även 20.000 stycken med lösa trådar som inte bildar någon helhet. Blir kasnke imorgon att ordna med den saken.

På en timme ska jag och Micke ordna med ljussättning och testa igenom våda monologer som ska spelas upp imorgon. Jag behöver lite hjälp med mitt framförande.

JO förresten! Onsdagen den  20/3 är det premiär på vår nya produktion! Hett tips att komma och kolla på den. Än så länge vet jag inte vad den handlar om, vilken roll jag själv ska ha, vilken tid vi spelar eller var... men bra kommer det att bli :D

Kan ni inte komma på premiären så har vi två spelningar till torsdag 21/3 och fredag 22/3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback