Snabb update

Ojoj, det var många dagar sedan jag satt framför datorn. Den lockar mig inte mer och jag har annat för mig... Kommer kanske tillbaka här igen om ett tag.

Fredagsföreställningen var skitkul! Det gick jättebra och arrangemanget var hellyckat!. Det kom även myycket mer folk än vad vi trodde :)

Lördagen vart det gomat och film. Det gjordes även en hysteriskt bra låt på musikprogrammet som jag inte kommer ihåg vad den hette ;P Jag plumsade hem i snön med den nya fina tavlan jag nu har i vardagsrummet =)

Söndagens heldag i Bastuträsk var även den helt fantastisk. En hel hög brudar i en stor lantlig villa med katter och hästar, god mat, roliga och avslappnade aktiviteter. Nästa gång är det jag och Jessi som ordnar det! Då blir det bastu!!!

Ikväll är det afro med elin, sarah och sofia!

Nu ska jag jobba på min monolog till redovisningen! Men jag längtar ihjäl mig till vårproduktionen som snart sätter igång!!!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Tack för ikväll gumman! Det var jätteroligt, men hur i stackarn är det med dig nu? Kan du gå? Stå? Lilla skruttan. Kram på lilla ryggen. Hoppas bubbelbadet gjorde susen.
Ser fram emot din monolog. Jag vet att den är underbar!

Postat av: Annika

Saaaraaah! (4 år igen och jättesynd om). Det gör ont! Jag kan stå, och sitta, men det hugger till då och då och då vill jag gråta. Det var till och med så synd om mig att jag var tvungen att köpa en fryspizza! Nu är jag en tjockis med ont i ryggen...

Jag ser fram emot min monolog med =D Ska öva den mer idag och imorgon! Sedan vår föreställning vill jag bara spela teater och inte göra annat ^^, Pussikram! Mer träning (försiktig sådan) får det bli så fort jag repat mig!

2008-01-14 @ 19:57:38
URL: http://annikki.blogg.se
Postat av: Sarah

Ja, mera teater, massor av teater, ska vi aldrig sluta med. Ser ockdå fram emot föreställningen med Linda framöver, och resten av livet och allt som bjuds på den fronten. Massor, härligt :)
Och du kryar på dig nu! Mig är det inte lika synd om, jag har bara superträningsvärk i hela kroppen! Försökte gå bort den idag 1,5 h rask prommenad, men hallå, hur mycket spännaer man sig inte i det här skitvädret? Jo just! Kram kram kraaaam å krya!

2008-01-15 @ 22:12:00
URL: http://blogg.aftonbladet.se/17309
Postat av: Annika

Jag ska träna idag igen tänkte jag =D För att lixom träna bort det som gör ont... för idag känns det inte alls så mkt. Vill mjuka upp och så.

Vi ses kanske idag på ljussättningstiden =)

2008-01-16 @ 11:02:26
URL: http://annikki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback