Gör allt

Nu gör jag allt för att aktivera mig om dagarna, för att slippa skuld och dåliga tankar. Jobbar, handlar, städar... Jobbade 8 timmar idag, for hem och bakade rabarberpaj, fick besök av Sofia, Dorian och Daniel. Sent födelsedagsfika.

Fick en otroligt cool ring av dem som är från Kaos (Kivik), designad av Mari Karlsson. Det kommer bild sen!
www.konsthanverksgruppenkaos.se
Den är i metall med tryckta orangea blommor och är gjord från återanvänt material. sjukt snygg och personlig. Fick även en bok med noveller av en Indisk kvinna. Oj så jag vill läsa nu! Blir väl mr Ryss innan jag går och lägger mig Hrrrmmmppfff!  


Förresten var det en äcklig unge på ca 8 år som togjagade Rut och Ernst på loftgången. De blev livrädda och krockade när de kutade in för att ta skydd. Jag som bara hörde dundrande steg gick ut och såg den äckliga ungen gå med sin klubba som hon slickade på. Hon hade elaka ögon och uppåtnäsa. Jag sa hej. Men jag ville egentligen fråga vad fan hon höll på med.

Tacka vet ja Dorian! Sötungen som jag fick en puss och en kram av innan de for (minns och ler).

Kommentarer
Postat av: Micke

Ja, nog lät du som dig själv i bakgrunden när jag pratade med Sofia i telefon igår kväll. Jag trodde aldrig jag skulle säga det, men det var skönt att höra...

Postat av: Annika

Haha... Det trodde jag aldrig att du skulle säga heller! jo det går bra när jag kan slänga mig in i något annat :)

2008-07-26 @ 09:08:17
URL: http://annikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback