Hahaaa

Jag skrattar mig själv harmynt när jag läser förra inläggets positivism och energi. Höll på att snava på tröskeln av trötthet när jag kom hem. Det tar tydligen massor på krafterna att jobba natt. Även om det är sovande jour är jag uppe längre än alla boende på kvällen (i detta fall natten) och uppe långt före dem med. Har fått 5 timmars sömn inatt. Ungefär precis de timmar som jag inte får betalt för att vara där.

Men nu är det första nattpasset gjort. Tre kvar på det andra stället denna vecka. Nästa vecka går jag av schemat, så då vill jag göra massa kul och hinna göra klart lite plugg. I augusti då hemtentorna ska in är det en vecka i Stockholm och många jobbpass, så jag måste ta igen i förväg, typ.

Imorgon hade jag tänkt ta mig iväg till myrorna och kolla läget. Sedan leta material till mitt brillianta projekt som jag tänkte dra igång med... På kvällen är det kalas hos Ylva. Muchos finas potatas, eller som de säger i götet: Gött mos!

 <--- Passande illustration

Förresten! Ljuvligt med Ernst i teverutan igen! Jag vill verkligen göra hans örtinläggning i vinäger. Och jag är INTE  (detta viktiga ord var jag tvungen att markera på alla sätt jag kan) ironisk.

Kommentarer
Postat av: Maria

Shit va snygg du blev i håret bruden! Jättefin ju :) Det va superkul att träffa dig och johanna ute på olearys, man ses ju inte allt för ofta dessa tider... Hoppas du har en fin sommar iallafall! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback