Jag är en lat djävel

Jo, för idag har jag inte heller gjort något. Eller vad jag kom fram till att jag gjort när jag pratade med Johanna i telefonen idag var:

gått ut med Ernst
badat badkar
sms:at
diskat
näpat två gånger
läst 6 sidor i D*%&¤#"hmm menar ryssen
gått runt och tyckt synd om mig själv, värden, mig, och min syn på mänskligheten (det vill säga min syn på karlar)
handlat jordgubbar och mjukost

... typ

Sedan blev jag medbjuden på fest ikväll och kände att jag inte orkade duscha håret. En trist djävla Annika.

Och så är jag så förbannat svartsjuk och avis på alla människor. Ska skriva en lista (listor är jag bra på) på saker som jag vill ha/är arg på/hatar/hatar att andra har och sedan leta upp alla som passar in på listan och spotta en gammal snus i deras brevinkast.

Med dagens humör har det inte gjort mig ännu bättre att jag kan ana ett halvdalat intresse från Mr Pirr. Eller så är han en sån där djävel som har det gott och är nöjd med livet. Hmmpfff!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men rääkan...och så ringer du till mig och försöker babbla med en snoris som bara vill sova...haha. Inte lätt inte! Men skriv en "Bra eller anus" - lista på allt så brukar det kännas lite lättare.

Puss puss!

2008-07-13 @ 08:58:00
Postat av: Annika

Det blev bara anus...:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback