Jo-Hannas kalas och pirr i magen

Det var ett kickass kalas hos Jo-Hanna igår! Skattjakt, fiskdamm med grymt innehåll, musiklekar, god tårta och fint sällskap. Thousands spanks för härlig kväll!

Sedan blev det TC. Jag träffade mitt livs kärlek, hehe. Men allvarligt så skriver jag aldrig om killar här av den enkla anledningen att jag inte träffar någon någonsin. Men denna karl! *visslar och suckar* Jag kunde bocka av typ en miljard saker från min kravlista. Snackade hela kvällen. Dansade en dans eller två och bytte nummer. Vi är ju grannar, så skulle han aldrig höra av sig igen kasnke jag får se honom i alla fall!

Något coolt är att jag träffat honom förut. I ett inlägg där jag skrev att jag blev störtförälskad i en kille som gav mig ett sadelskydd på innergården. Det var han! Han kände visst igen mig också. Ett litet pirr imagen efter ändlösa karllösa månader. Trevligt!

Kommentarer
Postat av: Micke

Ojoj, här händer det saker. Jag kommer till Umeå som hastigast 17-20 juli för ett litet filmjobb. Kanske vi hinner med en kopp kaffe? Om du nu har tid för någon annan.... hihi...

Postat av: Annika

Hehe, nu ska vi inte hoppa händelserna i förväg. Vågar inte hoppas att han hör av sig. Jobbar den veckan förljande tider, när skulle det passa för dig?



Ons: 12.00 - 21. 00

21.00 - 09.00



Fre: 15.00- 21.00



Sön: 11.00 - 21.00

21.00 - 09.00



2008-07-06 @ 20:08:42
URL: http://annikki.blogg.se/
Postat av: katrin

du är juh så söt!!!!1 tack så mycket. jag är nöjd med valet jag gjorde. heheh. oh kär!!!! det är så underbart!när det pirrar från tåna tilll hår topparna. wiiiefick du nått från fiskdammen???

2008-07-06 @ 22:07:53
URL: http://kristalll.blogg.se/
Postat av: Annika

Hehe, jag är inte riktigt kär, men det var en mycket fin kille jag träffade ^^,



Jag fick en massa fint! ska lägga upp det i ett inlägg nu, så får du se!

2008-07-07 @ 10:14:25
URL: http://annikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback