Johanna eller Martin! Se hit!


Min telefon fungerar nu inte heller att prata på. Över huvud taget. Det mesta har lagt ned faktist. Telefonen jag fick låna får jag inte igång... Martin och Johanna, har ni något tips på hur jag kan göra med pin-koden? Jag har testat både den jag fick av er, min egen och 1111, 1234 mm.

Någon annan som har en extratelefon jag kan få låna? Det känns lite illa att jag inte kan kontakta någon längre, och att ingen kan kontakta mig mer än över msn/bloggen.

Har någon ett svar eller en lösning på mitt problem så skriv gärna en kommentar här på bloggen!

/Avklippt från världen

Kommentarer
Postat av: ylva

Jag råkar ha Petras extramobil här hemma, det är en riktigt gammal sak, men fungrar att prata/messa i. Det är ju bara du kommer förbi och lånar den om du vill. Tror inte Petra skulle ha något emot det, annars så läser hon väl dessutom här så då får hon väl säga till ;)

Postat av: Annika

Oh tack Ylva! Fick igång Johannas sent sent igårkväll, så jag går att nå nu :) /Lättad flicka

2008-07-02 @ 16:47:39
URL: http://annikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback