Kram på regnig dag

Vaknade av att de ringde in mig för vik. imorse. Jag blev jätteglad! Trodde att nästa gång jag skulle få se alla fina var i augusti då jag jobbar helg, men jag får komma och vara med dem idag! Jobbar med Elin förövrigt, vilket inte gör saken sämre :) Det regnar ändå ute och jag hade ändå bara plugg att göra idag.

Igår inskolades jag alltså in på andra stället. Det var myyycket att tänka på och jag är lite nervös inför alla jobbtimmar nästa vecka. Fick träffa enhetschefen där också, och hon ville att jag skulle inskolas på ett tredje ställe med och en tjej jag jobbade med ville ge mig nummret till ett ställe hon arbetat på som hon tyckte jag skulle passa perfekt till. Kan man ha 4 arbetsplatser? Det tåls att fundera på tills mötet med enhetschefen på torsdag...

Ikväll blir det fika och sleep over med Dana!



/Ank

Kommentarer
Postat av: Micke

Är Lötis redan tillbaka i Umeå? Hur gick deras premiär?

Postat av: Sarah

VA? Sleep over med Dana? Fusk!!!

2008-07-10 @ 19:04:36
URL: http://blogg.aftonbladet.se/17309
Postat av: Annika

Micke: Jess det är hon! Och hon jobbar för fullt =) Ring mig imorgon en vettig tid så styr vi upp kaffe!



Sarah: Hehehe... ja, det är fuskigt ^^, såå mysigt med lilla Dana och Eli snarkandes bredvid mig. Jag sov som en ängel!



2008-07-10 @ 19:29:59
URL: http://annikki.blogg.se/
Postat av: Micke

Vad är det som händer? Eli? Redan?? Nej, du menar... i magen, va...?

Jo, det är nog bäst jag ringer...

2008-07-10 @ 20:05:25
URL: http://killerbob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback