Mobilen fungerar!


Johannas mobil började fungera igår, men då finns det bara de nummer som hon själv lagt in på telen. Ska lägga in fler nummer ikväll, så jag kan ringa till exempel fröken i fråga och surra lite =)

Det var en lugn dag idag på inskolningen och tiden rusade iväg. Imorgon kommer en till boende tillbaka, så snart har jag träffat alla! Får även träffa en till ordinarie peronal imorgon. Jobbar 14.00 - 21.00. Det är supergulligt av Elin att fixa med tiderna så jag hinner tjäna lite pengar också. Än så länge trivs jag riktigt bra på jobbet. Men tro det eller ej, så är jag ovanligt tystlåten. Inte stum precis, men inte lika pladdrig som annars.

Längtar tills Jo-Hannas kalas!

Imorgon ska det ju bli fint väder också. Jag hoppas vi är ute en hel del i solen. Ska försöka utmana några boende i kubb tänkte jag mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback