Önskar

Om det inte Bosse har tappat symptom till på måndag dag, så ringer jag djursjukhuset igen.

Nu ska jag jobba idag 11.00-09.00 imorgon. Får cykla hem på eftermiddagen innan Marie går hem och jag blir själv för att ge Bosse medicin. Just nu känns det lite jobbigt att cykla iväg en vända på ca 2 mil för att kunna ge minsitngen en halv tablett och lite vatten. Men jag kommer pinna på som en tok när det väl är dags.

Jag önskar:
Att Bosse blir frisk
att vi orkade ta oss igenom detta
att jag klarar allt som hänger över mig
att jag inte sviker någon i kampen

Kommentarer
Postat av: Sarah

You can do it!

Postat av: Micke

Instämmer med föregående talare!

2008-07-21 @ 16:03:17
URL: http://killerbob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback