Sommarkurser och jobb

Bloggen har blivit lite av en loggbok för mig, för att hålla ordning på jobb och skola. Därav trist läsning.

Har suttit och skrivit på hemtentan idag och druckit vansinniga mängder kaffe. Har knåpat ihop 9 sidor nu och behandlat 2 av 3 frågor, men de är inte färdigställda än. Har en del lösa stycken som måste kompletteras och föras samman. Det känns i alla fall bra att skriva en stund. Jag får fortsätta på onsdag igen då jag inte jobbar något.

Imorgon är det inskolning på Grubbe med deligering från 15.00 - 21.00.

Idag blir det mer läsning av Mr Ryss. Har inte kommit halvvägs än. Hmm...

Tomas tittade förbi med ett par böcker han lånat så nu blir det spinningdejt vid 6. Kanoners. Behöver röra på barbapappa-asset lite.

Nu kan jag tänka mig lite lunch innan läsningen fortskrider. Som tack för mitt tillfälligt ambitiösa liv får jag en klapp på axeln av mig själv. Hade hellre fått en kram av någon hunk.

Kommentarer
Postat av: ylva

extremt fint kort du har! hunken har du ju redan hittat, bara att se till att springa på honom i tvättstugan eller något nu ;) måste vara sommaren som äntligen kommit igång som bidrar till alla sommarflörtar :) för övrigt kan jag rekomendera grymt snygga kort på hundarna som sandra lagt upp på fejan :P kramar och klappar på axeln!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback