Fix och trix

Var på Myrorna i veckan och fyndade big time!

En blommig klännign som jag sydde upp och ändrade urringningen på med hjälp av en guldknapp

image513



Hittade även en jättefin väska i ljust skinn med stämplat mönskter

image512

Och ett par clips som är silerbollar. Tyvärr så var fästet i den ena sönder, så jag kan bara ha ett. Men jag funderar på en lösning, så även den andra blir brukbar...

image514

Slutligen en pryl jag satt och knåpade med igår. Jag pillrade ihop ett armband av en gammal midjjekedja och en pryl jag hittat utomhus på en gångväg för ett år sedan (ja jag plockar på mig och sparar saker jag hittar). Pillrade bort lite smaklösa pärlor i rött och beige som var ditsydda runt om den stora stenen. Så här blev resultatet:

image515

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback