Idag har jag:

  • Ringt en bilverkstad

  • Ringt djursjukhuset i VÄnnäs - innan veterinärerna kommit

  • Sprutat i punkteringsspray i ett framhjul

  • Kört bil till verkstad, men avbröt färden efter jag hamnat på en servicefirma för taxibilar där jag pratade med en kille som sa vad problemet var.

  • Ringt djursjukhuset än en gång - EFTER telefontid, fick inte tag på någon

  • Cyklat till Nydala och fått låna ny telefon, druckit kaffe och snackat med Martin

  • Inte lyckats få igång den nya mobilen, då varken min egen eller medföljande pinkod fungerar

  • Ringt mitt andra jobb för inskolningstider

  • Ringt sjuksköterska för deligeringstid

  • Ringt grannarna och skämts, men fått fint och förstående mottagning

  • Fått mitt nya löshår, fel färg

  • Blekt lösgår med blondering som jag hade hemma... resultatet är inte klart än...

  • Fått ny deligeringstid, då den första tiden blev fel

    Allt som allt har det faktist varit en ganska bra dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback