Jag har jobb!

Ja, nu är jag glad!

Min första anställningsintervju någonsin och den gick riktigt bra! Vet inte vart jag ska börja, men enhetschefen verkade gilla mig väldigt mycket. Jag blev anställd och ska ha inskolning så snart det går. Hon skulle även se om jag kunde få högre lön i och med att jag har pedagogisk utbildning.

Jag ska alltså få lön som en riktig arbetare hehe. Inte som feriearbetare. Det är något nytt! Jag känner mig behövd nu. Efter allt jobb med att söka arbete utan respons tog ned mitt självförtroende, men nu är det faktist någon som vill anställa mig. På en plats där man verkligen behöver mig. Där jag är behövd. Det sa jag även under intervjun: Att känslan av att vara behövd gör mig glad. Det är sant.

Har varit så glad från och med att jag kom från intervjun. Och tankspridd. Mest bådadera. Vet knappt nu vad jag skriver. Vart så vimsig så jag glömde göra mat för än alldeles för sent, missade träningen med Ida, glömde bort alla ord i Betapet och fick -100 i ranking efter ett par matcher med Oppi och Frida.

Hehe. Är glad som en sol i alla fall.



Kommentarer
Postat av: Ida

KRAM! Du är så bra min vän. Å ständigt behövd i mitt liv!

Postat av: Jenny

Grattis! Så roligt. :) Jag är tillbaka i umeå nu så vi kanske kan ses nåt nån dag? Kram!

2008-06-25 @ 00:12:39
URL: http://baratankar.blogspot.com
Postat av: Annika

Ida: Tackar sötis! Du är det i mitt med :)



Jenny: Oh, kanon! Du är välkommen att hälsa på vilken dag som helst :) Kom ihåg att du ska få tillbaka boken också. I loved it!

2008-06-25 @ 11:51:33
URL: http://annikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback