Midsommar

Midsommarmorgonen började med att MikaeljävlaStålnacke messade och väckte mig med dåliga nyheter: regnet öser ned! Det blir inget Gammliahäng helt enkelt. Men jag mår inte dåligt för det :)

Lyssnar på Euskefeurats Hovendroven på LP, dricker snabbkaffe, löser korsord och äter kakor. Krispigt (både ljudet och kakorna) och härligt! En fantastisk midsommar har det varit hittintills =) Saknar pappa jättemycket dock. Han hade gilla´t!

Ikväll blir det midsommarknytis på Carlshem, singstar, visor och härliga människor :)

Hade en myspys bakisdag igår också. Låg och snosade och kramades på mina små till långt in på dagen/kvällen. Tog en promenad till Micke och drack kaffe och surrade ett tag, tog mig hem med en påse med godsaker från ÅC och lade mig i soffan och marathonkollade på tre filmer: "Livet är underbart", "O brother where are tough" samt "Crybaby".




Kommentarer
Postat av: Micke

Man skjuter faktiskt inte budbäraren längre! Eller jo, klart man gör det...

Postat av: Annika

Ratatatatataaaaa

2008-06-22 @ 18:52:32
URL: http://annikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback