Min 22-årsdag!

Vilken fin dag det har varit! (Förutom att jag stod i vardagsrummet och gungade framför teven i 20 minuter när Sverige spelade mot Spanien... och vi förlorade till min stora besvikelse. Fan! Henke hade ju lovat mig ett mål i fördelsedagspresent).

På morgonnen gick jag en vända på stan och shopade kläder och kollade på det underbara utbudet som finns i Luleå. Shit vilken skillnad att handla i en stad där invånarna JOBBAR istället för PLUGGAR som de gör i Umeå. Här finns det helt enkelt fler som gör sig av med pengar och därmed beställs det in dyrare kläder och även ett större utbud. Vilken skillnad! 

Någon brud som vill hänga på upp till Luleå  och shoppa, pröva Luleås nattliv,  träffa min familj och bo i Halvards lägenhet i stan med mig i sommar?
 
Halvard och Mormor kom vid halv 2 och vi fikade smöregårstårta och mammas goda sommartårta, drack vin, martini och öppnade presenter. Fick massor av fina saker!

Det var så fint väder så vi att ute i solen på balkongen ett bra tag. Min hud har äntligen återhämtat sig från min rejäla bränning förra torsdagen och fick lite mer färg.








Dessa fina saker fick jag av min söta familj:


+ En laserpekare till att leka med mina kissar - Mamma
+ En tuff palestinasjal med silvertrådar och olika färger - Dagmar
+ Pengar - Halvard
+ Bomullstrosor,fem par svarta  - Mormor
+ Vit klocka från Kyssjohanna!!!- mamma
+ Resekit, med flaskor, tandborste och rakhyvel. Helt perfekt till min stockholmsresa- Dagmar
+ Läppstift i nyansen "Baby" från Make up store - Mamma
+ Vit kepa från H&M herr - Mamma

Kommentarer
Postat av: katrin

guuuuud va jag saknar min mamma!!!!!! tår i ögat


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback