Stockholmsresan!

Nu har jag och Mikaela bokat flygbiljett till och från Stockholm :)

Vi har även kollat upp bussförbindelser från Stockholm till Aske så jag tar mig till och från bröllopet. Huh! Mycket pengar, lång restid allt som allt och många byten. Kommer vara riktigt nervös innan och trött efter allt hattande.

Jag åker den förmiddagen den 7:e augusti och återvänder till Umeå den 13:e, på morgonen. Nu behöver jag bara kattvakter! Frida sa förut att hon nog kunde vara någon dag, så jag ska höra med henne vilken/vilka dagar som skulle passa. Någon som vill ställa upp och titta till dem någon av dagarna? Vill inte belasta någon enskilt, men jag tänkte fråga Katta om hon kunde kolla till dem en el ett par av dagarna och grannarna bredvid mig också. Men jag behöver nog en till som kan fylla på mat och vatten en av dagarna.


Nu har jag pratat med Johanna och anmält mitt deltagande till hennes vigsel. Det ska bli så kul att träffa henne, och släkten igen! Ska ringa och boka övernattning på Aske Gård imorgon!

Jag behöver dock tips på brölopspresenter! Och vart jag kan hitta någon fin klänning till cermonin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback