Middag och TC

Vaknade halv sju. Städade undan lite från gårdagen, diskade, släppte ut sötisarna...

Mycket kul igår! Men bajsigt att TC stängde 1! Jag hann ju inte dansa!

Bästa sms-et fick jag på TC av Petra halv 1 igår:
"Enrick, go go! Du kommer fatta nada av detta imorgon."

Men jag fattar :D

Igår blev de mat, dryck, SATC-marathon och fotboll varvat. Fick helt grymma presenter också! Ska visa:



Halsband, armband, örhängen, böcker, hårband och djävulskt söta trosor! Idag ska jag rensa ut alla bedrövliga par trosor jag hållit fast vid som de vore mitt eget liv! Nu behöver jag inte skämmas alls när jag går på IKSU. Kan stolt byta om och hoppa omkring i minaa snygga underkläder!

 Supersupergulligt hårband av Petra! Vår lilla syslöjdsfröken. Kan hon ha gjort det själv? I så fall: GRYMT! Prövade det imorse och det var så fint till mitt äntligen blonda hår. 








"Is it me? or is it the shoes? or is it Big?" Hehe. Ylva fångar SATC-känslan.


Kommentarer
Postat av: ylva

åh herregud, it's everyting, nu ska ja försöka dra mig på skolan, herregud

Postat av: petra

haha! klockrent!

2008-06-19 @ 09:44:26
Postat av: Annika

Tack för igår brudar! Jag har varit riktigt risig idag haha! Totalt otippat eftersom jag inte var så full igår... syns imorgon!

2008-06-20 @ 00:51:06
URL: http://annikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback