Babbligt

Idag har jag varit på ännu ett gympapass, hälsade på Micke och var i skolan och läste till simuleringslektionerna. Det är så kul med simuleringar. Superintressant! Funderar starkt på att skriva mitt examensarbete om simuleringar, men jag har inte formulerat frågeställningar än. Tänkte börja fundera på det efter VFU:n så jag hinner testa att leda några på gymnasieskolan och göra utvärderingar m.m. med eleverna.

Imorgon blir det Twin Peaks-dag med Micke, Elin och Dana. Sedan träning och onsdagshäng hos andra Elin. Wihooo! Toppen toppen!

Fick även en delbetalning av mamma idag för tvättmaskinen jag ärft och hon fick ta. Så nu har jag kunnat föra över ännu en bra slant till mitt sparkonto för sommarens hyror. Total panik över hur jag ska klara sommaren och om jag får jobb. Huvva! Om det krisar får jag plugga under sommaren igen. Hade ändå tänkt gå en 7,5-poängskurs även om jag får jobb, men då blir det lån och bidrag. Folkhögskolan har en kurs om landskapsmålningshistorik. Ja typ något sånt hette det. Verkade hur som helst intressant.

Ikväll kompletterade jag mitt CV med lite ideella arbeten jag gjort och stipendier jag fått. Måste ju försöka väga upp lite till min fördel det jag saknar i arbetslivserfarenhet. Bad mamma snoka på hennes jobb om de behövde sommarvikarier också. I så fall kan jag bo en tid i Luleå och bo i Halvards lägenhet i stan. Planera, planera, planera...

Nu vill jag seeeriööst tala om helgen! Jag vill ut på lördag... eller fredag. Seriööst vill jag dansa, dansa, dansa och gå på stan och inhandla något som INTE är på rea eller från myrorna för en gångs skull! Sett assköna t-skirtar för 129 kr på Gina Tricot som jag är intresserad av.

Men nu... vad finns det för fester i helgen? Någon som vill dansa med mig på något flottigt dansgolv? Altså, inte styrdans utan sån där epteleptisk tecnodans... fast lite streetigare... och lite porrigare, ääh, ni vet vad jag menar...


image313

Kommentarer
Postat av: Ida

Kör fest med utgång nästa helg istället! Då ska Jo-Hanna ha fest :) Kommer bli supernice!

Å btw, onsdagshänget imorn är hos Joppi.

Postat av: Annika

Ah! Men jag vet inte om jag jobbar på Saga då... ska kolla upp det!

Jahaa... pratade med ELin igår och då sa hon att det var hos henne... förvirrad! Ska vi gå tillsammans till JOppi isf?

2008-03-04 @ 22:06:48
URL: http://annikki.blogg.se
Postat av: Ida

Ja, det har varit lite förvirrat. Men det ska vara hos Joppi iaf! Jag funderar på att träna direkt innan hänget så jag cyklar nog dit. :)

2008-03-04 @ 22:48:19
URL: http://ididoodi.blogg.se
Postat av: Annika

oh, jag tänkte träna jag med innan... typ järngympan, men är inte säker på vad än...

2008-03-04 @ 23:37:56
URL: http://annikki.blogg.se
Postat av: Micke

Mäh, skriv nåt nytt nu.

2008-03-07 @ 07:09:13
URL: http://killerbob.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback