Elektro på TC

Igår vart riktigt kul. Jag och Tomas åkte till Shayan och kollade andra chansen, sedan bar det av till TC och där var det elektromusik och svettig dans. Jag var inte alls så där duktig som jag skulle vara och ta en massa bilder, utan det blev bara ett par när vi stod i kö på Subway. Ääääntligen fick jag min kaka som man ska få när man beställer ett mål. Glad Annika.

 <--- Shayan och Tomas på Subway


Vi åkte hem till Shayan igen och kollade film och käkade. Halv 7 trotsade jag och Tompi snöstormen och strävade hem igen.

En störande sak pågick dock hela gårdagskvällen. Några störda ungdomar som måste ha förväxlat mig med någon annan ringde, skickade sms och pratade in på mobilsvar. Sista sms:et fick jag här bara imorse. De var totalt obcena och sa en massa knäppa saker. Men alltså, jag presenterade mig och frågade vem de var, men när jag förstod att det inte var plogat ända fram svarade jag inte på något... inte heller fanns abonenten att slå upp på eniro.

Jag hittade en superfräsch kontorstol i sopsorteringen som jag bytte ut mot min risiga stol utan sits som jag brukar ballansera på när jag sitter framför datorn. Glad Annika.

Har 4 stora tvättmaskiner som går i tvättstugen och en massa städning framför mig. Ikväll ska jag iväg och träna en vända. Vilken "dagenefterdag"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback