Melodifestivalen ikväll!

image319


Japp, nu är det kvällen. Den som avgör om Sverige ska skämmas över bidraget vi skickar eller inte. Krister Sjögren kan åka hem redan nu. Vinner han så skallar jag en igelkott!

Jag är peppad både på festen och alla härliga schlagerlåtar. Jag gillar faktist mer än halva startfältet! Det är verkligen inte ofta det händer. Oftast gillar jag bara ett par. Någon av dem brukar också vinna. Men oftast den jag gillar näst bäst. Ikväll får vi se!

Heja Charlotte Perelli!!!

image318

Kommentarer
Postat av: Sarah

hejja Charlotte Pirelli??? Du... läs min blogg...

Postat av: Annika

Jag gillar låten men det är synd att hon har en sådan inverkan på din söta, söta dotter. Det är inte bra!

2008-03-17 @ 10:04:25
URL: http://annikki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback