O-Ankisch

Hade skrivit en lista på hur en framtida parner skulle vara till Danas matchmakeinguppdrag, men den var alldeles för lång för att skriva igen, så nu blir det ett annat inlägg. Kanske listan åker upp i ÄNNU mer förkortad variant i framtiden.

Idag tog jag mig ett bad och upptäckte en hemsk sak om mig själv, nämligen att jag har blivit vuxen. På ett mycket  tråkigt sätt. Jag var nämligen så frusen att jag satt med tröjan på i vattnet medan det spolades upp. Min inpuls vat att lägga mig med tröjan på. Istället för att göra det blev jag praktisk och trist och tänkte:" Men då blir den ju blöt! Vad jobbigt att hänga den på tork. Att bada med tröjan på kan man ju inte göra". Ja typ så. Blir arg när jag tänker på hur jag begränsade mig. Det är väl inget konstigt med att bada med tröjan på! Det är vad den Annika jag trodde mig vara skulle ha gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback