Sweet panik

Så fin dag jag haft idag! Men den började dock inte så bra...

När jag duschat, gjort mig i ordning och käkat frukost imorse och skulle rusa iväg till bussen till stan upptäckte jag att plånboken var försvunnen! PUNG

Till en början var jag iskall och letade igenom jackor och väskor. Ingen plånbok där. Jag bir lite panikslagen och vänder ut och in på tvättkorg, sängkläder och smutstvätt ut på det dammiga golvet. Ingen plånbok. Tusen tankar om spärrning av kort, nytt körkort, nya klubbkort tävlar ikapp i huvudet.

Nästa åtgärd telefonkedja. Leta hos Dana och Jessi och efter ett tag ringer Jessi upp och hon har hittat den! Den föll ut i hennes bil på golvet när jag åkte med henne igår. Piooooh!

Efter det så har dagen rullat på. Shopping på stan med Joppi och fettokäk på Max. Det blev två t-skirtsklänningar och ett skärp. Riktigt nöjd är jag! Ikväll då blir det utgång på TC med Tomas. Först fest os Shayan som det ser ut. Ska för en gångs skull komma ihåg att fota lite tänkte jag. Det var ett tag sedan jag hade kameran i gång.

Vill passa på att skicka en hälsning till Terese som fyller år idag, och sedan till fuskis IDa och Frida som är i Kiruna på andra chansen. Hejja E-type och Ola! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback