Balen

Såg världens sötaste treor visa upp sig på röda mattan inför balen nyss. Jag vinkade och ropade som en stolt förälder där jag stod uppflugen på ett stängsel, men efter en och en halv timme fick mina vader nog och började krampa, så då köpte jag mig lite gotta och cyklade hem igen.

Träffade på Marin som agerade funktionär till Vårruset. När vi stod och snackade insåg jag att det faktist är YRAN till helgen. Wooot lixom? Jahaa... Jag tänkte ju mig en mysig lååångpicknick i solen med lite folköl, tilltugg och kameran i högsta hugg under dagen i alla fall och någon festlighet på kvällen sen... Nå folket, någon som är på idén? Jag har anmält mitt intresse i frågan tidigare, men jag misstänker att man stänger av hörselapparaten när min mundiarré sätter igång :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Det blir massor av fest i helgen! Öl på ängarna på fredag dag och fest hos Linnéa på kvällen! På lördag vet jag inte vad som händer. Hoppas att du är frisk och på g innan helgen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback