Det konstiga i min kropp

Skriva VFU-rapport idag, men jag hann bara lägga på luren efter att ha pratat med Joppi om det konstiga jag har i kroppen innan jag upplevde mardrömmen i badrummet. Ojoj, jag höll på att svimma tre gånger. Kallsvettades, försökte kyla ned mig med vatten... Jag lyckades stupa i säng och där har jag legat tills nu.

Vet inte vad det kan vara, men inget i min kropp tycks fungera. Jag har skurit ned på träningen nu och ätit bra, men kroppen är ändå död, tung och konstig. Magen värker och vill vända sig i krumbukter. Jag vill bara sova. Igen.

Förstår inte vad det kan vara när den reagerar så våldsamt!? Jag som har det så bra i livet med allt, men det verkar inte kroppen förstå. Det är fint väder ute och Annika vill ut och sitta och läsa i solen. Kroppen vill till sängen igen.

Fan! Hur blir det ikväll då? och om detta inte släpper: till helgen? Jag vägrar vara inne och isolerad! Lägenheten är i kaos och rapporten knappt halvt färdig. Skulle behöva en body dubble som kan kicka in och göra det jag rent fysiskt inte klarar av.



Kommentarer
Postat av: lyol

ta det lugnt idag. det kan ju vara en förkyldning som har slagit till eler nåt. drick mycket. det är bar har jag hört. och sov. så ses vi kanske ikväll. krya på dig. kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback