Ett till inlägg

Hej hej! Många inlägg idag, men vad ska man göra? Jag var ju ledig idag. Imorgon med! Wohooo!!!

Härligt häng ikväll tjejer :) Hoppas alla lösryckta planer inför framtiden blir av (Jo-Hanna, jag förväntar mig en gammDisneykväll någon gång här!). Schlagerfesten nästa helg känns riktigt aktuell, och det ska bli nice med ESC-häng också!

Järngympan gick bättre än någonsin. Inte som fysen i måndags då jag var trött efter tio minuter. Chokladkladdsmetsmuffinsarna med klet i hos Yo gjorde mig lite knorrig i magen dock...

Efter att sett skräck- och finbilder blev jag otroligt peppad! Det ska bli av... jorå.

Flams å skit som vanligt.

Lycka till på Betapeten. Jag sknake loggar in och försöker lite. Men jag suger tyvärr på det där...

Kommentarer
Postat av: ylva

Snackar vi schlagerfesten på nh nu eller? Jag är skitpepp på det! Vilka fler ska dit? :)

Postat av: Annika

Jaaaa! :D Det lät då som om Ida, Joppi, Elin och Jo-Hanna var sugna... jag ska peppa dem massor! Var det nästa helg el nu till helgen förresten?

2008-05-08 @ 17:30:55
URL: http://annikki.blogg.se
Postat av: Elin

Lördag den 17:e maj!

2008-05-08 @ 22:33:19
URL: http://eliste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback