Girls just wanna have fun

Vaknade med ett leende på läpparna. Vilken totalt underbar kväll igår!

Dagen kändes lite seg och jag fick inte så mycket gjort så jag ringde Jo-Hanna och hon drog iväg mig till stan inför hennes klippning hos frisörstudenterna på Draggen. Typiskt att jag inte fick stanna och titta på under gesällprovet efter den långa promenaden. Jag gick hem igen.

På kvällen träffades Jo(-)hannorna och jag och knatade iväg till Micke. Grillfesten var igång och vi spelade lite kubb ute i gräset. Det blev en ganska kort men trevlig visit. Resten av kvällen flippade.

Våra planer var att sjunka ned i sofforna, moffa och kolla film. Det gjorde vi också när vi såg Girls just wanna have fun. 80-talssvärmeriet fortsatte därifrån. Möblerna åkte längs väggarna och playlisten med gamla barndoms- och mellanstadiediscominnen blev bara längre och längre. Totalgalen dansning och sång i 2,5 timma och hemkomst efter två. Det luktar, underbar kväll. Jajust ja! Glömde visst säga att vi var nyktra!

Kvällens låt:
Rider omkring - Ffreestyle

Kommentarer
Postat av: lyol

hahaha! tack för igår. det var grymt. jag tror förresten att du har glömt ett klädesplagg hos mig.

Postat av: Annika

Hehe, ja det blev ju som lite varmt med allt skuttande... ta med det till onsdag vettja! :)

2008-05-11 @ 18:21:12
URL: http://annikki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback