Jeje

Skulle det inte vara värmerekord i Umeå i helgen? Vart tog värmen vägen? Fan! jag som trodde man skulle kunna sitta ute och sola nu när jag har det lugnt i skolan. Till veckan blir det däremot tufft, med slutrep både som regissör för tvåorna och rep inför kulturnatta på fritiden.

Körde axlar, triceps, biceps och bål på gymet idag. Har hittat gymglöden igen! andra skrotlyftare känns inte ivägen på samma sätt som förut och jag stör mig inte på alla supertränade stekare heller! Hur skönt som helst inför sommaren då det inte går så mycket pass på IKSU. Vägrar att förlora styrka och muskler i överkroppen när jag kämpat så hårt i 10 veckor.

Haha, Jo-Hanna sa att jag glömt ett klädesplagg hos henne. När hon ringde för ett tag sedan fick jag veta vad det var: Min BH! Haha! Det glömde jag totalt! Trodde jag missat att ta med min kofta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback