Min önskelista...

Jag önskar mig lite saker inför sommaren. Ska försöka hitta en del på Myrorna imorgon tror jag bestämt. Blev inget besök idag på grund av min jäkla skruttiga kropp!

Jag vill ha:

¤ En blommig klänning (ska försöka hitta igen den blommiga kjolen som jag köpte på Myrorna förra sommaren och göra om den lite).

¤ Beige-/hudfärgat läppstift på Make up store (Dust/Mist el ngt liknande heter den)

¤ solpuder (tappade mitt i marken för sextusenandrade gången för någon månad sedan så nu finns det inte ett endaste smul kvar)

¤ gladiatorsandaler (Din sko? Skopunkten?)

¤ löshår (blir nog inhandlat när jag får tillbaka på skatten, vill ha långt igen!!!)

¤ guldfärgade, droppformade ringar i öronen som jag sett folk ha, men vet inte var de kommer från.



Måste bara säga att jag är äckligt nöjd över min ljusa jeansjacka! Har läst lite "modebloggar" och alla verkar vara ute efter en. Jag köpte min på Myrorna i samma veva som maskeraden och trodde jag skulle bli lite uttittad som värsta 80-talsmisslyckandet, men så kom den tillbaka i modet. Lite trist ändå, när jag tyckte den var fin och lite min stil, men roligt att den fått så många kommentarer av folk som vill ha en precis likadan :) Hoppas mina vänner som är på jakt efter en hittar precis en sådan som de vill ha och att ingen modebloggare får tag i en Muhahahaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback