Nya slut, gamla omstarter

Sitter och skriver på min VFU-rapport. Det känns så konstigt att det är över nu. Så fina människor och en härlig skola. Det har varit underbara 8 veckor!

Nu ska man tillbaka till universitetet och till en annan verklighet. Det känns roligt att få träffa alla igen, men sorgligt att ta avsked från dem man kommit nära under praktiken...

Idag ska jag ut och springa en runda. Det var flera dagar sedan jag tränade (närmare bestämt torsdag) så det är dags att röra lite på sig igen. Igår sov jag till kl 3 på dagen. Jag har något tungt i kroppen som vill få mig till sängen hela tiden. Jag försöker stå emot idag.

Andra roooooliga aktiviteter under dagen:
handla mat och blondering
tvätta
städa
VFU-rapport

Som en vanlig söndag hos familjen Olsson.

Måste bara säga att fredagens spelkväll var en höjdare med massor av nya härliga människor och gamla, nästan bortglömda lekar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback