VFU-besök

Idag fick jag VFU-besök av Åsa. Ska ha möte med henne imorgon när båda har tid med samtalet om hur det verkar gå för mig. Det kändes bra och jag fick massor av beröm av handledaren i mitt bemötande av eleverna. Åsas utslag får vänta till morgondagen. Ska passa på att presentera min och Sofias grymma ex-jobbsidé! Klaffar allt så blir uppsatsen och upplevelsen svinbra. Dock betyder det att jag pluggar 150% under ett år men vafan...

Efter skolan cyklade jag till IKSU och simmade 2100 m. Det kändes riktigt bra faktist! Jag som simmat 2 gånger de senaste året ungefär. Tekniken sitter i från mina elitsimardagar... wohooo!

Om jag inte lägger upp en serie orkar jag inget, för då blir det tråkigt. Förstår verkligen hur de flesta tycker att det är trist att simma. Mitt simpass ser ut så här:

400 m insim
4*200 m
4*100 m
4*50 m
4*25 m
200 m avbad

Hela passet är accelererande, det vil säga varje del av serien lägger jag mig på en högre fartnivå. Efter någon vecka kasnke jag kan höja träningsdosen till att lägga på ett set av varje sträcka. Det innebär 600m extra.

Nu är jag helt slut och väntar på att få gå och sova.Nu ska jag läsa Brott och Straff så jag lbir klar med boken någon gång!

lugg och nyp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback