Bäbiskatter!

Från 20.00 till 02.30 var jag hos Carolina och David och hjälpte till att förlösa Ester! Det blev 3 suupersöta grå, vita ungar, precis som mamma deras. Jag vill så gärna vara med dem hela tiden typ, men det går ju inte.

Nattens äventyr gav en otrloligt trött Annika på morgonen i skolan. Vi hadfe redovisning och den gick ganska bra, men jag sade inte många ord. Till imorgon ska vi ha läst 2 romaner. Jag fick min sms-avi på bokpaketet IDAG, så det lär ju inte gå. Jag ska bläddra i ena boken och läsa den kortare inatt. Hela dygnet har som fördrivits. Lever på natten och sover på dagen. Inte så bra.

Ikväll ska jag och Johanna på funk! Sedan häng hos Ididen :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Oh småkatter!! Så underbart! :)

Hur går det med illamåendet??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback