Funkat bort funktionen

Var på funken idag som planerat. Vad jag inte planerat däremot är att göra illa ryggen sådär igen. Förra gången (förra hösten) ringde jag ju sjukupplysningen och blev dumförklarad, så denna gång ska jag knapra värktabletter och hoppas att det går över. MEN DET GÖR ONT SOM FAN! Det går bättre när jag varit uppe och rört mig lite, men så fort jag ska resa mig så tror jag att jag aldrig kommer att komma upp.

När jag skulle ta mig hit till datorn för att läsa bloggar fick jag så ont att hörseln försvann. Kändes som om någon höll dunkuddar för öronen på mig och högg mig i ryggslutet med en brödkniv. Fan alltså. Känner mig som Sveriges skraltigaste 22-åring.

Charlotta kom förbi och gav mig 4 värktabletter, men jag får bara ta en ikväll... hoppas jag kan sova och tar mig upp till lektionen imorgon.

Mitt liv ter sig mer och mer som ett skämt. Inte min sorts humor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback