Hopp

Jag åkte i djupaste förtvivlan med underbara Ida och Carolina och kom hem med hopp! Veterinär Kent är bäst!

Vi fick vänta länge innan vi mottogs, sedan tog det 2 timmar att skölja ur blåsan ordentligt. Med nya mediciner för att förebygga, bygga upp och ta ned infektion och inflammation kan Ernst bli frisk igen. Kent var otroligt proffisionell, lugnande och förtroendeingivande. Han ville informera mig mycket och ta hand om min älskade Ernst.

Håll nu tummarna att Ernst svarar på denna antibiotikakur! Gör han inte det finns det inte mycket kvar att göra. Amputera snoppen är inget alternativ. Stympa min liten och öka risker för urinrörsinfektioner är inget alternativ. Nej NU ska medicinen fungera!!! Blåsförstärkande och alla tips jag fått ger mig nytt hopp om att få leva länge med Ernst.

Tusen tack än en gång för alla som hört av sig på telefon, sms, kommentarer och meddelanden.

Jag vill tänka tillbaka på den här dagen som en dag av hopp. Både för mig och Ernst, men också för att Obama fick vinna USA-valet. Hoppas det är en positiv vändning för världen och den lilla människans liv.

Kommentarer
Postat av: mickis

ler känner att Ernst kommer bli bra nu. Han kan inte ha nån bättre än dig som tar hand om honom o får han o känna sig stark :)

2008-11-05 @ 22:07:09
Postat av: Micke

Det ska fan ordna sig! Ursäkta svordomarna...

Postat av: Micke

I'll be there... om två veckor!

2008-11-07 @ 18:29:17
URL: http://killerbob.blogg.se/
Postat av: Sofia

Pussa Ernst.



Dessutom har du just blivit utmanad.

2008-11-09 @ 11:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback