Ett steg i taget

Jag har pluggat från klockan 8 till 14 idag. Vissa saker sitter ganska bra faktist! Men jag behöver flera timmar till innan jag är redo för tentan.

Halv tio mötte jag upp journalisten från VK och pratade lite. Med sig hade hon sin fotograf. Jaha, liksom. Jag skulle vara med på bild. Förkyld, osminkad och jävlig i håret och med mina skitiga gamla glasögon. Visst, det bjuder jag på, men fan vad sunkiga bilder det måste ha blivit. Inte kollat mig i spegeln på hela dagen då men...

Jag mötte upp Malin och vi gick igenom instuderingsfrågorna, sedan var det raka vägen ned på stan och hämta mina nya brillor, shopa på apoteket, ringa mamma, hoppa i duschen och vila lite. Kunde inte somna. Behövde kasnke inte det. Nu är kycklingen i ugnen och magsyrorna i jäsning.

Mat - plugg - teve - läsning... ca  1000 sidor till på onsdag. Kan bli knepigt med tanke på allt som händer i helgen.

Ett steg i taget, och det första mot köket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback