Försöker klara denna vecka


Jo jag är utbränd. Kroppen säger stopp och jag vilar lite och kör igång på samma sätt igen . Jjag tycker jag borde klara det jag har, men på något sätt blir det för mycket. Produktiva dagar blir jätteproduktiva, och sedan måste jag ha en dag utan att göra något alls för kroppen och hjärnan vill ingenting. Usch.

Idag har jag i alla fall:
¤ gått igenom gruppredovisningen tills fredag
¤ strukturerat min analys och börjat skriva lite
¤ åkt ned på stan och handlat de sista sakerna inför mitt projekt
¤ tvättat 4 IKEA-påsar med smutstvätt

Ikväll är det kvällskurs, men jag kan nog inte gå på den om jag ska hinna med det kvällen kräver i plugg... har lite dåligt samvete över det dock...


Kommentarer
Postat av: Micke

Hörrö! Nu fan får du börja ta hand om dig annars gör jag det och det blir inte kul! Fråga Sofia om du inte tror mig, hon fick mig nästan till livscoach...

Postat av: Mamma

Men snälla söta älskade dotter, vad är det jag hör??!! Nu är det nog bäst för dig att tänka till och lära dig att prioritera bort en massa "måsten" i livet så att du orkar med...har du fortfarande ingen tele? Dum fråga, för jag är på jobbet vid datorn och skriver och när jag slutar så åker jag hem och har inget internet så jag kan inte se om du svarat ler men jag får prova ringa dig sen så ser jag ju...puss och ta hand om dig'!

2008-10-10 @ 11:49:51
Postat av: Annika

Nu mammi ska jag börja sköta mig bättre =)

2008-10-11 @ 22:24:46
URL: http://annikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback