Klagovisa



JAg vill börja med att gratta Dana och Harald som fick sin pojke Eli kl 22.12 igår (var 53 cm lång och vägde 3810 g). GRATTIS!

Jag orkar inte riktigt ta kontakt med folk just nu. Är emotionellt och fysiskt utmattad. Som tur är har mina näsblödningar slutat. Hade dem i tre dagar lite från och till sedan Ernst blev sjuk. Nu är jag bara trött. Tomas ringde och ska komma över ikväll. Skitnajs! Jag vill inte lämna lägenheten på hela helgen och orkar inte ta intiativ till något, så jag blir himlans glad när han hörde av sig. Lite häng utan tvång att klä ut sig, dansa och veka glad. Halloween/allhelgona blir hemma.

Just nu sitter jag med två lager kläder, duntofflor och fleecemorgonrock och fryyyyser ihjäl! Jag har sovit påklädd med dubbla täcken i flera nätter men lyckas inte få upp värmen. Jag som är så varm av mig i vanliga fall. Detta är första gången jag kan säga att jag inte uppskattar att frysa.

Usch vad jag är negativ och gnällig. Stackars Tomas som ska stå ut med mig ikväll. Jag måste påminna att han får gå hem när han vill om han inte står ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback