Matriell lista

KLÄDER
Skor: Pumps, använder det alldeles för lite nu för tiden.
Sneakers: Vita billiga tygsneakers.
Jeans: Crocker för de sitter bäst på min gigantiska rumpa.
T-shirt: Är inte så mycket för att bära t-shirt.
Underkläder: Blir alltid hånad för mina underkläder, så det tänker jag inte skriva.

ACCESSOARER
Väska: Vill ha en röd konken, men Fjällrävenväskor är dyra och svåra att få tag på sacond hand.
Plånbok: Min är i svart skinn från myrorna.
Solglasögon: Svarta, ganska stora.
Klocka: En vit med strass runt som jag fick av mamma från Kyss Johanna, men efter Stockholmsresan i somras slutade den gå...

TEKNIK
Tv: En bullteve... vet inte hur mga tum.
Mobiltelefon: Lånat en Sony Ericsson av Joppi. Vet inte modell på den.
Mp3: En liten rosa som jag fått av mamma.
Dator: Compaq

BADRUM
Tandkräm: Gratistandkräm i småtuber som de delade ut vid UB:s ingång. Jag fick 4 st :D
Tvål: Blandat
Parfym: Vanilj från Body Shop
Medicin: Samarin
Vitamin: C?
Huvudvärkstablett: Tar jag supersällan.

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Vanlig från min Soda Stream
Vin: Rött.
Öl: Helst på EPP inne på NH
Bröd: Allt bröd är gott! 
Glass: Kulglass: Polka, lakrits och något med choklad.

HEMMA
Säng: Stoor
Lakan: Ska gärna vara äldre än mig för att bli sådär tunna och supermjuka.
Espressomaskin: Har jag inte tänkt skaffa mig.
 Kylskåp: Ofta ganska tom.

FÄRDMEDEL
Bil: Helst inte!
Taxibolag: Den som svarar först!
Cykel: Oooh! Laila: Min nypimpade (numera vita) cykel med massor av lampor och reflexer, dubbla signalhorn och cykelkorg! 

Kommentarer
Postat av: Micke

Nej men stackare. Självfallet ska jag få över dig på rätt sida om elakheten, har själv känt mig så snäll på sista tiden. Vi kanske kan hjälpa varann? Vet du, jag behöver nya skor. Bara så du vet.

Postat av: Annika

:D Ska vi gå och kolla tillsammans, menar du? Jag skulle gilla´t!

2008-10-15 @ 17:32:53
URL: http://annikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback