Så kan det gå om inte korken sitter på

Det var mer än mobilen jag söp bort i lördags... förståndet med. Huvva då. Igår var jag mer bakis än någon gång tidigare. Frågan är vad min logik sade till mig i lördags när jag skulle ut... Ungefär: "Det är billigare att gå ut på NH än Rex om jag ändå ska hem direkt jag är framme..." Jag skulle ha åkt hem efter förfesten! Men men. Ingen utgång på ett tag i alla fall.

I morse skrev jag tenta. Jag är lite besviken. Den var lättare än jag trott. Ikväll blir det en för mig lugn tentafest med temat Litterära figurer. Jag ska vara Lisabet i Madicken. Eller, jag kommer nog mer likna Alva, så jag är väl någon av dem...

Slumpenmöte om en timme. Då kasnke jag får tillbaka lite skrivglöd. Nu ska jag fortsätta min sanering av lägenheten. Tentaplugg + lathet + sjukdom i ett par veckor sätter sina spår!

Kommentarer
Postat av: Elin

Här står det om fibrer och svullen mage. :)



http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/mage/article3466201.ab



2008-10-06 @ 19:03:32
URL: http://eliste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback