Söndag

Jag sitter i röda rummet nu. Har tagit en paus för tillfället från läsning och skrivande. Jag håller på att göra den restuppgift jag fick från kvinnolitteraturen, då jag satt hemma och skrev en hemtenta istället för att gå på lektionslittfället. Det känns drygt som fan, men snart är den klar.

Helgen har bestått av 26 timmars arbete och slökollande på film (Highscool. Idag gäller plugg och dramagruppsmöte. Längtar hem nu faktist. På fredag efter lektionen åker jag till Luleå. Ska bara vara med min fina familj och vila upp mig ännu mer.

Imorogn får jag inte glömma att hämta ut mitt bokpaket från posten. Har beställt några böcker med bland annat John Ajvide Lindkvist (Pappersväggar och Hanteringen av de odöda). Det blir kalas!

Måste även erkänna att jag satt som fastklistrad vid dansbandstävlingen som gick på Svt1 igår. Hejja Scotts säger jag bara! Shit vilken utstrålning hunken till sångare hade! Kommer Scotts till Baggböle i sommar ska jag dit och dansa!

Kommentarer
Postat av: Frida

Scotts spelar inte så mycket här uppe.. än. De kanske kommer! I februari kan de misstänkas att de kommer till Övik. Längre fram i tävlingen får du hålla utkik efter Shake & Zlips.. mina favoriter :)

Postat av: Annika

Oh, det ska jag absolut göra! Vill inte missa ett enda avsnitt av dansbandskampen =)

2008-10-20 @ 19:20:16
URL: http://annikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback