Träna på att andas

Jag ska börja lugna ned mig lite och inte ta kol på mig genom att göra tio millioner saker samtidigt. Eller i alla fall andas lite emellanåt. Idag har varit med mig själv... städa upp i lägenheten, handlat mat och skämt bort mig själv med sushi och hemmaspa.

Det känns skönt att ge sig själv en chans att njuta lite och itne bara köra fram som en ångvält hela tiden. Mitt löfte till mig själv från och med nu är att ge mig själv en kväll i veckan att njuta av och fler andingspauser emellanåt.

Imorgon ska jag upp och träna för första gången på ett par veckor. Jag tänker verkligen piffa upp min cykel och fota den till tidningen samt sy upp och fålla en lila kjol jag köpte på myrorna med Tomas förra helgen. Jag har ett svart spetsband som jag ska dekorera fållen med och den ska bli skitsnygg!

Nu blir det en god smoothie med banan och blåbär och sen ska jag lägga mig i sängen, läsa och bara njuuta av att vara jag ett tag.

Väll mött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback