Underbara dag

Min redovisningsgrupp som jag hamnade i idag var så duktiga idag! Vi stannade på skolan och hann klart så mycket att vi kan andas lite ett par dagar!

Jag blev överlycklig och firade med att näpa, städa lägenheten, laga sushi, sy dit en spetskant på min prickiga kjol och en spetsrosett att ha i håret till tonerna från en av mina Euskefeurat-LP, läsa ut "Stjärnor utan svindel" och stora delar av Läckbergs "Predikanten" med fötterna i ett fotbad och tända ljus. Underbara underbara dag!

Imorgon ska jag simma på morgonen, skriva på kvinnolitteraturstentan och läsa en massa. På kvällen är det häng hos Jo-Hanna!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Wow du är så effektiv!! Jag blir avis, jag lyckas sällan ta mig de där mysiga lässtunderna. Kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback