VK-artikeln

Oj! Nu har jag läst artikeln i VK som publicerades idag. Det låter ju helt tragiskt vad de skrev haha. Konstigt att de lämnade just de ekonomiska uppgifterna som de gjorde. De skrev inget om mina andra utgifter som försäkringar, teve/Radio, mat och städ/hygienartiklar. Inget heller om att jag sagt att jag vet att jag skulle kunna tjäna in pengar genom att bo i korridor eller i kollektiv, men att det är ett aktivt val.

Just nu har jag inget att klaga på ekonomiskt eftersom jag jobbar, men jag framställdes ju som en gnällspik! Jaja, det är i alla fall bra att folk kan debattera detta ämne och genom kommentarerna så kan man se att det är vissa som kan se lite längre bort än bara de uppgifter som VK bestämmer att redogöra för.

Artickeln finns på VK:s hemsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback