Annikas vecka

Kom på när jag läste Elins blogg att vi pratade i torsdags om att lägga upp våran vecka på bloggen så att alla hade lite koll på vad alla gör. Min vecka ser ut såhär:


Måndag: läsa inför seminarie, seminare 13-16, jobb 16-21

Tisdag: läsa inför seminarie, seminarie 13-16, tisdagshäng hos Elin kl 19

Onsdag: Tentaplugg 08-15, träning på kvällen (ngn intresserad att haka?)

Torsdag: Tentaplugg 08-15, Myrorna, Ö&B, Rusta- hitta saker till mitt projekt för artikelserien, fota med Tomas

Fredag: Tentaplugg 08-14, hämta mina nya glasögon, EPP

Lördag: Sätta projektet i veket, träna, Johanna och Idas födelsedagsfest

Söndag: Skriva klart artikeln, läsa skönlitterära boken till grupparbetet, teaterprojektmöte kl 18.00

Så ser den ut!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Annika! Har du kollat Umpesektionens mapp på First Class? De vill ha folk till en simulering de ska testa. Tänkte det kanske är ngt för dig. :)

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback