Blodsmak

Var på Josefines sista fygympa ikväll innan hon reser bort i 8 månader! Bjöd in henne till Ida på torsdag, så man kunde säga hejdå ordentligt och hon kommer om hon och Henke hunnit städa ur ordentligt och inte känner sig stressad!

När jag ändå är inne på fysgympan måste jag säga att det är så otroligt frustrerande att ha tappat den form jag haft! Shit så sur jag blir att jag inte orkar som jag gjorde innan sommaren. Jag kanske kan prestera 5% av vad jag kunde innan och nu är jag peppad! Hatar att se folk skutta på i ett tempo jag vet att jag orkar i vanliga fall, så nu blir det ökade träningsdoser för min del. Jag ska inte tokbörja, men tre pass i veckan i alla fall. Två fysgmpa och ett annat valfritt. Denna vecka blir det ett konditionspass till, för just nu har jag fortfarande blodsmak i munnen efter dagens träning.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hehe, det är lite kul att du bjuder in folk till mitt födelsedagsfika/häng men det låter bra. Hehe!

Postat av: Martin

Ska du med på 2 mil Gammlia på lördag? Jag har inte riktigt heller den form som jag önskade...=/

2008-09-19 @ 11:38:52
Postat av: Annika

Men oj! Inte tänkte jag på det heller! Tänkte bara på att det var häng jue... annars hade jag inte gjort det såklart!

2008-09-19 @ 23:51:05
URL: http://annikki.blogg.se/
Postat av: Annika

Men Martin... du kommer löpa bra, men kanske vara tröttare än du var efter maran i sommras. Så fort du fått kort på IKSU sak du med på fysgympa!

2008-09-19 @ 23:53:18
URL: http://annikki.blogg.se/
Postat av: Julia

åh det får jag ofta med!



Kom gärna och rösta på månadens blogg! Ju fler röster desto bättre

2008-09-21 @ 20:35:33
URL: http://jsomijulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback